29. januar 2012

Ekte musikk glede, gleder!

I går kveld blei jeg med ei god venninne på konsert, jeg var skeptisk til det hele, men hadde lyst til å gå ut så jeg blei med. Konserten var super bra og det som gjorde det best var den sinnsyke gleden av musikken de som sto på scenen hadde. De strålte og virkelig koste seg med musikken! Live musikk er utrolig artig og jeg koste meg skikkelig! Etter konserten tok vi oss en tur ut på brygga i tønsberg, men det var ikke så mye liv der, så vi dro hjem i stede:)

I dag har jeg bare slappet av og kost meg, spist godt mat også har jeg vært med LogC i dag. Vi har øvelseskjørt litt faktisk og jeg fikk det ganske bra til i dag faktisk! Kjørte først mye rundt i ring og jobbet med starting og bremsing også fikk jeg lov til å kjøre litt på en øde landevei bare for å se om jeg klarte og holde meg på veien:) og jeg kjørte ikke ut i alle fall, men Lena er suuper mye flinkere enn meg da;)

Ellers har vi spist middag også sett på tv og nå skal jeg snart legge meg og sove for i morgen er det jobben igjen:)

-Karina

Ingen kommentarer: