15. januar 2012

Jeg blir rett og slett helt paff!!

I dagens aviser står det store oppslag om Lars Erik Blokkhus og plumbo sin "rasistiske" takketale da de vant prisen for sangen møkkamann. Det var ikke før i dag at jeg så hva som egentlig skjedde på scenen.

Det var en kommentar som kanskje ikke burde blitt slengt ut, men med litt selvironi som de madcon gutta BURDE ha litt av så skjønner du at å bli kaldt "moccamann" ikke er ment for å være hverken rasistisk eller sårende. Men uansett så BLÅSER media dette opp og lager EN gedigen sak av det. Og huff så fæl han derre plumbo Lars Erik er. Tenk og si noe sånn på riksdekkende tv da gitt =O

Meen det som proveserer meg mest av ALT er at det er HELT greit at Tshawe Baqwa sier dette til avsisene etter hendelsen: "Jeg fikk ikke med meg hva han sa oppe på scenen, men ble fortalt det nå. For et jævla fittehøl han er. For en dårlig vits. Den setter jeg ikke pris på i det hele tatt., sier Tshawe Baqwa til Dagbladet." (sitatet er hentet fra dagbladet)

Så å kalle noen som er mørke i huden for moccamann på tull, det er KRISE og vi burde helst kaste plumbo ut av landet! Men når de ikke er det spøtt bedre selv og går ut og kaller motparten for en jævla fittehøl så er det HELT i orden!!

Jeg er ikke rasist og jeg har digget både Madcon og Plumbo i lang tid. Meen for å være bånn ærlig så er det plumbo som vinner min stemme her! Ærligtalt Madcon, ha litt selvironi og le med i stede for å slenge ut en masse dritt selv i etterkant når du ikke engang fikk med deg hva han sa! Det blir PATETSIK!

Ingen kommentarer: