18. januar 2012

Feberfantasier er noe herk!

I går dro jeg hjem fra jobben midt på dagen grunnet feber, hoste, vond hals og hele den dustete forkjølelses greia IGJEN! Jeg er så utrolig lei og vil begynne å bli mere frisk, eller i allefall klare og slå bakterene så bra ut av kroppen at jeg fungerer med dem innabors.. For akkurat nå er jeg helt kake.

I natt har jeg sovet ubeskrivelig dårlig, for når jeg har feber så får jeg disse fantastiske feberfantasiene. Dette er i utgangspuktet bare drømmer, men det er drømmer som er så kaotiske og stressende at jeg ikke klarer og koble ut hode selv når jeg sover. Det ender med MANGE våken minutter i løpet av en natt og mye rare tanker dagen etter.. Det største problemet med disse drømmene er jo at det går i de tankene jeg har om dagen. Og bare gjør dem ekstra skrudde og rare =P Veldig frustrerende. Så etter at jeg våknet for 5 gang klokken 6 på morgen i dag så fikk jeg tatt en ny runde med ibux, parasett, nesespray, hostesaft og halspastill så fikk jeg noen timer til på øyet. Og dagen i dag har jeg ikke gjort stort annet enn å slappet av på sofaen og små sovet litt her og der. Jeg har fryktelig lite matlyst men nå har jeg i allefall spist en gulrot da, så det er jo noen vitaminer da ;)

Så nå skal jeg se ferdig håndball kampen også tror jeg at jeg skal krype opp på hemsen og under dyna igjen. Kanskje får jeg sove bedre i natt.. Håper på det.. Alle disse jeg drømmer om skal i allefall være glad de ikke trenger å være inne i hode mitt ;) Haha..

- Karina


Ingen kommentarer: