28. januar 2012

Lørdagskveld

I dag har jeg faktisk fått gjort litt, ikke mye men litt :) Jeg er straks ferdig med å vaske badet. Jeg har vasket litt klær, skal snart gå ned med søppla og rydde ferdig på kjøkkenet og i stua, på den måten har jeg kun hemsen og gulvvask igjen i morgen og det er jo ikke dumt :)

Jeg har også gjort en god gjerning i dag bare sånn for å øke den positive karmaen litt ;) Jeg så en eldre dame med stokk som prøvde og komme seg over veien, og i stede for å snu meg og gå så gikk jeg selv over veien og hjalp henne over :) Hun ble veldig glad og kaldte meg en engel :) Hvor koselig er ikke det.. "Her går jeg helt alene og har glemt broddene mine hjemme, også kommer det en engel som deg, tuuusen takk skal du ha unge frøken".. Det fikk meg til å føle meg skikkelig godt, jeg liker og hjelpe mennesker og jeg tror ikke jeg kan nekte for det lenger, jeg er bare snill jeg :P haha.. Da jeg gikk på ungdomsskolen så kaldte jeg meg selv for "angel-girl" fordi jeg aldri gjorde noe galt, og jeg kan ikke skryte på meg at jeg har gjort særlig mye slemt seinere i livet mitt heller =P haha.. "Den søte førskolelæreren som hjelper gamle damer over veien" haha.. blir ikke bedre enn det? ;)

Anyways, jeg får gjøre meg ferdig med det jeg skal også kan jeg kose meg resten av kvelden :)

- Karina

Bilde 1: rot i bakgrunnen

Bilde 2: mindre rot i bakgrunnen =P haha

Ingen kommentarer: