1. januar 2012

2012, fremmed lelighet og storm?

Nå er klokka 05.48 1.Januar 2012. Jeg har vært på nyttårsfest hos en kompis, vi har kost oss med god mat og gode venner og det har vært en max bra måte å starte det nye året på:)


Nå skal jeg prøve å sove, det vil si det burde jeg gjort for leeenge siden, meen siden jeg aldri har sovet her før, det er storm ute og ALLE andre sover, så får ikke jeg sove=P haha.. Så nå har jeg hørt på Plumbo på telefonen, rydda en del i kåken og ellers INGENTING=P eller man blir jo liggende å tenke da, nyttårsforsett: SLUTT med stressing og overanalysering, men hvordan slutter man med sånt når man har gjort det i 22 år? For det er neimen ikke lett..


Meen de siste dagene og faktisk timene har fått meg til å innse at noen steder er det LURT om man taper, så nå er planen grei: jeg skal gjøre det jeg har sagt jeg skal gjøre og etter det skal jeg "forsvinne".. Altså, ikke forsvinne, forsvinne meen bare bry meg om jobb og venner også får alt annet komme av seg selv;) lurt eller hva?


Vops, nå blei klokka 05.55.. Kanskje jeg klarer og sove snart da;) hååååper det:)


Natta<3

Ingen kommentarer: