1. januar 2012

2012

Nå har jeg inntatt sofaen, jeg er sliten og trøtt og har mange tanker. Men i morgen begynner jeg på jobb igjen etter ferien og det er noe jeg gleder meg veldig til. Jeg trenger det nå kjenner jeg. I morgen starter vi opp på siste innspurt med skolestarterne mine og det blir så utrolig spennende og se hvordan vi klarer og forme dem og gjøre dem klare til skolestart i august 2012. 

Jeg har fremdelses en masse tanker og følelser jeg ikke klarer og plassere. Men jeg håper ting faller bedre på plass i 2012. Jeg har det fantastisk, det vil jeg bare si og vet dere hva? Jeg trenger ikke egentlig noen ting mer i livet mitt akkurat nå :) Men jeg skal si at jeg gjerne skulle hatt noen og se en film med i ny og ne og slappe av sammen med, diskutere litt med, små krangle med og kanskje også lekesloss med, for jeg vil LEKESLOSS!! Det er sååå gøy og så lenge siden jeg har gjort det =P Så hvis jeg finner noen å leke sloss med så kommer ALT til å blir KONGE i 2012 =D haha.. 

Vurderte og legge ut bilde, meen ombestemte meg ser virkelig IKKE opplagt ut i dag ;)


Ingen kommentarer: