20. januar 2012

Jaggu, jeg kan jo lage mat jo...

I dag er det fredag, jeg sitter i min egen lille nydelige leilighet og koser meg med musikk og avslapping. Jeg har akkurat spiste en nydelig middag med kotelett, poteter, gulrøtter og hjemmelaget brun saus (fra bunnen av altså) Og det ble kjempe godt, koteletten ble godt gjennomstekt, men ikke svidd. Sausen ble kokt, krydret og rørt nok i til at den ble kjempe god uten klumper, potetene ble kokt perfekt ikke for harde og ikke for myke og maten ble rett og slett skikkelig god =D I morgen skal jeg spise ostesmørbrød med bacon til frokost så det blir godt =D Har kjøpt inn egg og bacon til søndagfrokost og ingredienser til pizza i morgen :) Så detta blir så bra atte. På søndag tipper jeg det blir tomatsuppe med egg til middag :)

Ellers har jeg ryddet på kjøkkenet etter middag og gjort klart oppvaskmaskinen til å settes på i morgen. Da skal det også vaskes klær, leilighetn skal ferdig ryddes og vaskes og jeg skal ellers bare slappe av og drive med litt kontorarbeid. Føler jeg henger litt etter mtp at jeg har vært syk, så nå er det bare å sette alle illstaver til å VISE hva jeg er god for :)

Jeg lever i nuet og stresser overraskende lite om dagen, selvsagt har jeg mye tanker og følelser, men HALLO det er jo meg det er snakk om da, kan jo ikke kvitte meg med halv personligheten min heller akkurat :P haha.. Veel, nå skal jeg rydde ferdig stua slik at det blir hyggelig og stå opp fra hemsen i morgen tidlig :) Gleder meg til å sove og å våkne i morgen, jammen tror jeg at jeg skal skifte sengetøy i morgen også ;) Det blir deilig det :D

- Karina

Skjekk ut det kjøkkenet da, RYDDIG =D (ja, jeg ruuler superundertøy og pysj=P)

Ingen kommentarer: