21. januar 2012

Byen min er dekket av ett vakkert hvitt teppe :)

I dag har byen min blitt magisk. Jeg hadde glemt ett lite øyeblikk hva snøen gjør med samfunnet. Jeg tok meg en liten kveldstur i områdene rundt leiligheten min og jeg ble øyeblikkelig helt rolig i sjelen. Biter faller på plass, tanker roer seg ned og verden rundt deg står helt og fult stille i ett øyeblikk. Det er rart at dette teppe roer alt det berører. Det er i allefall sånn jeg føler det..

Det å tusle rundt i byen klokken halv 10 på en lørdagskveld burde vekke bekymringer, men det var kun avslappende og deilig.

Nå sitter jeg bare i sofaen min, slapper av, hører på musikk og nyter at jeg har ett fantastisk liv. Jeg håper virkelig at snøen som har kommer ligger så vi virkelig får kost oss med snøen på mandag i barnehagen :) åå som jeg gleder meg til å lage engler i snøen med "englene mine" :) Jeg hadde skikkelig lyst til å legge meg ned i snøen og bare nyte det nå, men det er problemet med å bo i byen, men kan ikke gjøre sånt uten at folk ser rart på deg ;) Men om det holder seg til mandag, og herre min som jeg gleder meg til å lage enlger, snøborger og å ake =D Jeg har sååå lyst til å ake =D Problemet nå er at jeg må ha ski! Og jeg har ikke ski =S Og ikke har jeg penger til å kjøpe ski heller.. hmm, det må jeg finne ut av..

vel ikke noe jeg kan gjøre med det i kveld, nå skal jeg bare slappe av og sende alle de små problemene mine ut i snøen slik at den kan fikse dem, på den måten blir de borte i den rolige atmosfærer :)

- Karina

Ingen kommentarer: