7. januar 2012

I natt drømte jeg om Nicaragua <3 jeg savner nicaragua av heele meg om dagen. Jeg savner Esteli, menneskene der, huset vårt, barnehagen, varmen, maten, butikkene, gatene og alt annet som var der. Det var så rart og drømme om det, for det fikk meg til å tenke på at jeg antagelig aldri kommer meg tilbake akkurat dit. Men om jeg får sjansen en gang har jeg utrolig lyst til å gjøre noe liknende igjen for det var helt utrolig fantastisk. ååå jeg savner det så ubeskrivelig MASSE <3<3
 

(hadde tenkt til å legge ut bilder, meen det tok sa lang tid, så skal helle gjøre det en annen dag)

(Bilde er tatt med selvutløser, vet ikke hvem sitt kamera, men det er så koselig at jeg ville legge det ut og håper ikke eiere blir veldig sint, det er enten Henriette, Sven-Håkon eller Veronika tror jeg) 



Ingen kommentarer: