24. januar 2012

For en fin dag :)

Snø + ski = ELSK!! Jeg har hatt en utrolig flott dag på jobben, jeg hadde med meg 4 unger ut på skitur i dag. Vi dro fra barnehagen rundt kvart over 10 jøssen for noen sprekinger jeg hadde med meg :) De gikk og gikk og vi la bak oss km på km og timer på timer. Når vi nærmet oss tilbake skulle vi egentlig ha vært tilbake for halvannen time siden ;) Men vi koste oss skikkelig og jeg kom på at jeg faktisk kan gå litt på ski ;) Selvfølgelig hjelper det at de jeg står på si med er 5år, men de er DREVNE 5åringer altså.. De fikk SÅ mye skryt av fremmede i skiløypa i dag...

Nå jeg kom hjem så spiste jeg middag, så en episode med Ghost Wisperer også gikk jeg ned te byen og kjøpte dagens dose med D-vitaminer, så nå er jeg solbrent i annsiktet ;) haha..

Nå skal jeg straks smelle macen sammen (på en rolig måte) også skal jeg legge meg til å sove. Og gjett om jeg kommer til å sove godt =D

- Karina

Ingen kommentarer: