13. januar 2012

Tidligvakt...

I dag skulle jeg opp kvart på 5, da har jeg førte alarm kvar på 4. Vanligvis så våkner jeg ikke før alarm nr 4 altså halv 5 meen i dag var jeg så redd for å forsove meg at jeg våknet ganske mye av både, første, andre og tredje alarm, noe som tilsier at jeg egentlig våknet kvart på 4 i dag=s det vil igjen si at: JEG ER TRØTT!!

Men det er fredag og det er tidligvakt, det vil si at jeg drar fra jobb klokka haøv 3 og da er det ENDELIG helg etter en hard uke på jobben.

Da jeg våknet i dag hadde også halsvondten meldt seg igjen, den har jeg ikke kjent på på en stund, så jeg stappet i meg 2 ibux og en slik en urtehalstablett fra apoteket og satser på at det gir seg ganske kvikt, hverken jeg eller jobben har tid eller kapasitiet til at jeg blir syk IGJEN nå..

Så nå er klokka snart 06.00 og det vil si at om 8 og en halv time er det HELG!! =D

Helgen skal brukes til rydding, vasking og oppladning av batterier, det blir himmelsk med TO dager fri=D

Nå håper jeg bussen kommer snart:) see ya <3

Ingen kommentarer: