15. januar 2012

"Plumbo-skandalen"

Jeg skrev tidligere i dag om alt styret rundt Plumbo, Madcon og rasismen. Men ut over dagen har frustrasjonen bare vokst. Ikke bare fordi plubo her helt klart bil trykket ned i søla, når det er andre som har både gjort og sagt minst like ille ting etterpå. Men nok om det, jeg skrev om detta i sta.

Nå må jeg bare få vise ett bilde som viser litt mer av min frustrasjon:

Dette er ett skjermbilde jeg har tatt fra dagbladets nettavis. Nederst i høyre hjørne står det: Plumbo-skandalen! Hvordan kan vi 15.januar 2012 kalle dette for en skandale? Det er egentlig det som er det skandaløse i saken. Om en uke i dag så er det 22.januar 2012 da er det akkurat ett halvt år siden Breivik gikk amok, regeringsbygget ble sprengt og ubeskrivelig mange mennesker mistet livet på utøya. Og nå har det norske folk endelig kommet seg opp igjen på det store hvite hesten vår og det er SKANDALE at plumbo i småberuset tilstand og i gledesrør kaller madcon for mokkamenn.

Hva er det egentlig som skjer med landet vårt? Har vi ikke nok tragedier som faktisk skjer? Vi er nødt til å bruke halv nettaviser for å fremmeheve at det plumbo gjorde var dumt? Ja, det veit de og de har gått ut med beklagelser i hele går kveld og i hele dag. Hva mer får de egentlig gjort med det? Har vi hørt noe unnskylding fra Tsawe som beklager sin "fitte" kommentar eller en beklagelse fra Kaizers Terje som kastet ølen sin over en rolig og behersket Lars Erik Blokkhus? NEI! Ikke som jeg har fått med meg i allefall.

Nå håper jeg at saken blåser fort over, at plumbo fortsatt får delta i MGP og at madcon kan LEKE voksne menn og godtta en beklagelse!

Jeg sitter i allefall hjemme i stua og hører på Plumbo på full guffe og koser med den musikken jeg DIGGER =D

Ha en skandaløs søndag alle sammen, pass på å ikke si noe du kanskje kan komme til å angre på, for det kan gå SKIKKELIG galt ;)

Ingen kommentarer: