12. januar 2012

Movitavsjon!!

Motovasjonen har endelig meldt seg skikelig! Jeg kjenner at jeg er klar for å dra på jobb hver dag, jeg er klar for å starte prosjekter med elge-barna "mine" og jeg kjenner at jeg er glad og lett i hunøret om dagen og det har egentlig ikke med noe annet å gjøre enn at jeg i løpet av den siste uka har klart og tenke: jeg tar det som det kommer og orker ikke stresse:) Det er en skikkelig god følelse som gjør at dagene går fortere og tankene ikke blir så forferdelig mange. Jeg smilier, tenker posotivt og er gleder meg til hver dag:) den følelsen er det lenge siden jeg har klart og føle på:) sånn som i dag f.eks så kunne jeg vært nervevrak før jobben. Jeg er nemmelig alene med en avdeling på 16 unger frem til klokka 09.15.. Men jeg tenker at det skal gå kjempe fint, jeg kjenner barna, de kjenner meg vi skal ut på tur i dag hele barnehagen fordi vi ikke er så alt for mange voksne og jeg kan dra hjem halv 3 fordi jeg har har tidligvakt:) etter jobb skal jeg pante flasker og kjøpe litt middag til Lena og meg, for hun kommer nemmelig på besøk i dag og det blir kjempe hyggelig kan jeg tenke meg:)

Jaja, nå kommer vel bussen snart håper jeg også får jeg sette broddene på skoa og "skli" ned til jobb;)

Ser for meg at dette blir en lang, utfordrende og koselig dag i barnehagen:)

Ingen kommentarer: