19. januar 2012

28.April.2012 kommer til å bli EPIC=D

Da skal jeg L&C på konsert i oslo =D Vi skal på We Love The 90s konsert =D Det kommer til å bli så ubeskrivelig KULT =D Jeg gleder meg masse allerede og da har man noe og se frem til mot sommeren. Tenk at det er 20.Januar alt i morgen, det er helt utrolig og tenke på. Det er jammen ikke mange månedene igjen før det pluttselig spretter frem grønnebladet på trærne og det er på tide og ta frem sommerkjolene igjen =D Ååå som jeg gleder meg til sommer.. Meen først må jo vinteren komme, hvor blir den egentlig av? Kommer den i det hele tatt eller lar den oss i stikken i år? Vel vi koser oss i barnehagen uansett vi altså.. Masse rart vi kan finne på i skogen uten snø også :)

Nå er jeg i allefall frisk nok igjen til å dra på jobben, så det blir bra med en dag på jobb i morgen før det er helg igjen.. I helga har jeg absolutt ingen planer, blir vel til at jeg sitter å stirrer på tv tipper jeg :P haha.. Ubeskrivelig kjedelig helger nå om dagen, men jeg skal vel overleve ;) hehe..

Meen nå skal jeg snart krype opp på hemsen igjen og prøve å få enda en god natts søvn før jobb i morgen :)

- Karina..

Ingen kommentarer: