5. januar 2012

What a first week..

I dag er det 5 JANUAR og snart har vi gått gjennom en uke av 2012 og min første uke har vært preget av vondt knee, legebesøk og sykemelding =/ Nå er jeg lei av og sitte hjemme og hvile kneet, selv om jeg vet at det er kjempe viktig og jeg har fått gjort tonn av kontorarbeid, men det er uansett både ensomt og kjedelig =/

Og når jeg kjeder meg, da tenker jeg og når jeg tenker da går jeg ALT for fort over i deppehumør og deppehumør og vondt knee sammen det ekke noe gøy..

DERFOR ble jeg sittende og se på Hotel Cæsar i dag, selv om jeg aldri egentlig ser på det. Og det dro opp humøret gitt ;) For makan til fantasi de har de som skriver manuset til den serien altså..

Jeg er alt for flink til å gjøre ting til noe negativt i stede for å gjøre det til noe positivt og det må jeg lære meg og slutte med!

Jeg vil være ei positiv jente som finner det positive i ALT, ei som smiler og ler heeele tiden. Men det skjønner jo jeg også at ikke går. Men at jeg kan blir enda flinkere til å smile og le og faktisk le av det som har skjedd og smile meg selv inn i fremtiden.

Jeg kjenner mennesker som klarer og tenke positivt nesten heeele tiden og det vil jeg også =D

Ny header kommer så snart jeg gidder å lage det ;)


For 2012 ønsker jeg: Nye muligheter, nye mennesker også ønsker jeg å blir skikkelig tent på livet igjen =D For det veit jeg at jeg kan bli, må bare finne de nye fokuspunktene. De siste 3 årene har fokuspunktet vært å fulføre skolen og bli førskolelærer. Nå ER jeg førskolelærer og det er noe jeg skal brenne for resten av livet mitt! Så hvorfor ikke finne de fantstiske fokuspunktene. Tenke på de fantastiske barna "mine" som forteller meg så mye fint hele tiden.  På mandag var det ett par av guttene som kom bort til meg også kikket han ene på meg og sa:

"Jeg er glad i deg Karina, så jeg kikket på han og sa jeg var glad i han også. Den andre gutten kikket på meg og sa: du kommer til å få en skikkelig fin kjæreste en gang du, som du kan gifte deg med også kan dere få barn!"

Disse barna mine er verdens nydligste og jeg kommer til å savne dem så ubeskrivlig når de begynner på skolen om bare noen få måneder. Vi har SÅÅ mye vi må gjøre før den tid :D

Og det skal jeg dedikere mitt neste halvår til :D Barna som skal forberedes til skolestart :D

Det er dette jeg har jobbet for, så nå MÅ jeg ta meg sammen og vise HVORFOR =D

- Karina





2 kommentarer:

Anonym sa...

*kremt-januar-kremt* ;-) (du har skrivd desember, så ville bare forsikre meg om at du ikke hadde tenkt å feire jul igjen med eeen gang ;-) goood bedring, Karina :-) klem fra Malin

KarinaBB sa...

jammen godt noen passer på =P Var heelt klar for å feire jul og nyttår igjen jeg tydeligvis ;) haha..