21. januar 2012

Lørdag og snøstorm..

Så var det lørdag igjen og jeg sitter hjemme under pelspledde mitt og koser med med Veronica Mars på tv. Fikk sesong 3 i posten i dag og det passet jo veldig bra med tanke på at jeg ikke hadde så mye annet å finne på i dag..

Jeg har vært flink jente og spist ordentlig frokost, ostsesmørbrød med skinke og bacon, med både iste og kakao til :) Så jeg har kost meg på morgenkvisten. Lena vekkte meg litt på morgen i dag når hun sendte meg en melding, men sovnet igjen og sov fra ni til halv ellve, så skal ikke klage på søvnen i natt :) Har sovet som en engel :)

Jeg må snart ta en snar tur på buikken og kjøpe mel slik at jeg kan lage boller og pizza til i kveld ;) Det er bare til meg, men uansett så er det koselig og gjøre noe på en lørdag når man likevel sitter hjemme aleine ;) Skal prøve å vaske litt etterhvert, men kan hende at jeg utsetter alt til i morgen og bare tar en kosedag på sofaen i dag.. Det er jo den beste måten og bli helt frisk på. Jeg har ikke lenger feber og hodepine, meen er fremdeles frøken snørrete og det er litt slitsomt :P hehe..

Anyways, back to det TV ;)
Tv lørdag =D 

- Karina


Ingen kommentarer: