28. desember 2011

Wake up call!!

I dag sov jeg leenge :) Så sto jeg opp og fant frem noen klær, også tusslet jeg ut i regnværet for å gå på farmandstredet og hente bildene mine som jeg hadde bestilt :) Jeg fikk dem ganske fort, tok en tur på norli for å kjøpe noe og henge opp bildene med også gikk jeg på vinmonopolet og kjøpte en flaske vin til nyttårsaften :) Så turet jeg hjem igjen og ble sittende i sofaen i en times tid og glo på TVen. Men etter at jeg begynte og jobbe i barnehage så klarer jeg ikke sitte stille så lenge av gangen. Så jeg bestemte meg for å kle på meg god å gå en tur ut! Så jeg tok på meg regntøy, gummistøvler, hood og pannebånn og gikk ut i "stormen". Jeg tok turen til slottsfjellet og det var ikke mange som var der i dag kan jeg fortelle deg. Jeg så faktisk ingen =P Jeg ble klissvåt og litt små frysen, men det var så ubeskrivelig deilig å komme seg ut og bare gå og tenke på IKKE noe. For når jeg putter musikk i ørene, da er det ingen andre tanker som slipper mellom og det er ubeskrivelig deilig når man egentlig tenker så mye som jeg gjør ;) 

 Meg på slottsfjellet, alene ;)
Tønsberg by er vakker i alt slags vær :) 

På turen min, så fikk jeg selvsagt tenkt litt, og jeg fant ut at jeg gjør all ting veldig komplisert for meg selv og andre. Jeg kjenner mange som bare tenker enkelt, rett frem og droppet alt av analysering. Og det har jeg også lyst til å klare. Hvorfor skal jeg bry meg så skrekkelig om allting? Kan jeg ikke bare lære meg at det som skjer, det skjer og det er ikke nødvendigvis noen grunn til at det skjer :) Og om folk går inn for å såre deg, hvorfor skal man bry seg om det egentlig? Hvis mennesker har så lite å ta seg til og bryr seg så lite om deg, hvorfor bry seg tilbake? Jeg skjønner jo at det er gøy og såre meg når jeg reagerer så VOLSOMT alltid =P Så nå skal jeg prøve som best jeg kan og gi blanke i alt. Det som skjer det skjer, det som ikke skjer, vel det skjer ikke og da er det ikke noe grunn for å analysere det på noe som helst måte, er det vel? 

Nå skal jeg snart spise litt mat og etter det skal jeg fortsette med bilde prosjektet mitt i leiligheten, jeg har alt laget meg en Nica-vegg, og nå skal jeg ta mange av de andre bildene jeg har fremkaldt og lage en vegge med alt muligrart på :) Gleder meg til å se hvordan det blir når det blir ferdig :) 

Her er Nica-veggen min <3


Jeg skal lære meg og nyte tiden jeg har alene og ikke klage over den ;) For en vakker dag sitter jeg på ett gamle hjem hvor jeg nesten ikke er aleine i det hele tatt, og da får jeg heller ta og nyte alle de årene jeg har alene og gjøre det BESTE ut av det =D 


Ingen kommentarer: