25. desember 2011

1.juledag..

..og i vår familie betyr det selskap med familien til min far. Vi samles alle sammen hos farmor og farfar og spiser god mat og koser oss. Etter selskapet har vi de siste årene dratt til søster og typen hennes for en liten familie fest. Dette blir alltid trivelig og det er koselig med en dag i året hvor familie er samlet. I morgen skal vi i selskap med familien til mamma. Med enda mere god mat og flott familie :) Også kommer tirsdagen og da skal jeg hjem til leiligheten min og pakke på plass alle pressangene mine <3 

Jeg fikk så masse flott i går, jeg fikk ny DVD-spiller, brødrister, nytt service til kjøkkenet (middagstalerkner, frokostralerkner, suppeskåler og krus), superundertøy, fleece genser, en suuper fin ramme, pelspledd, one tree hill sesong 8 og masse annet små ting som jeg ikke kommer på i farta :) Med det var en suuper julekveld med søster, bror, mamma, mormor og morfar =D Vi koste oss masse med mat og tv-kos :) 

Håper dere alle får en strålende 1.juledag også sees vi nok snart =D 

Klar for selskap :) 

Ingen kommentarer: