11. desember 2011

Livet: en dans på roser??

Eller ikke?? Jeg vet sannelig ikke... I det ene øyeblikket kan jeg være super happy og føle at ting går en vei og i det neste føler jeg at jeg har gjort en durablig feil og ønsker å ta tilbake alt jeg har sagt og gjort.. Meen med tanke på at man faktisk ikke kan ta tilbake ting som har skjedd, så tror jeg at jeg bare skal prøve å leve i nuet og kose meg nå som jeg er ung og kan nyte ting fult ut =D

Herre min hatt, jeg glemmer det faktisk innimellom at jeg faktisk BARE er 22 år, jeg har ikke levd en liten del av livet mitt enda, likevel stresser jeg som bare det for å få på plass alle bitene i livet :P men med tanke på at jeg allerede er utdannet, har fast jobb, ett sted og bo OG fantastiske venner =D Så skal jeg jamme prøve å sette som nyttårsforsett for meg selv i 2012 at jeg skal prøve å slutte å STRESSE! Både i privatlivet og på jobben ;) Hvis jeg heller får inn gode rutiner trenger jeg ikke stresse :)


Såå derfor legger jeg meg nå til og sove UTEN og stresse ;) legger inn ett bilde tatt forrige helg som viser at jeg ikke stresset da heller ;)




(har jeg ikke VERDENS fineste morgenkåpe forresten? Den er HIMMELSK)

Ingen kommentarer: