13. desember 2011

Tidligvakt i dag..

og vi har nå hatt åpent i 25 minutter, men det har enda ikke kommet noen barn.. Jeg er ferdig med alle mine plikter så nå sitter jeg egentlig bare her og venter :) Men tenker nok første man kommer straks og da renner det bare inn med barn frem til klokka 09.00 så det er bare og forberede seg ;)

I natt har jeg sovet ubeskrivelig godt, jeg la meg klokken 20.45 i går og hørte på musikk i 15 min før jeg la meg til å sove. Og da sove jeg nesten i ett sett frem til klokka ringte første gang klokka 03.45. Jeg slumret selvsagt i en times tid siden jeg ikke skulle opp før 04.45 også sto jeg opp og spiste frokost, fikk satt på oppvaskmaskin og pakket sekken til dagen i dag.

Når jeg kommer hjem i dag så skal jeg RYDDE leiligheten min, kom ett lite stykke på vei i går, det vil si jeg dro ut alle klærne av klesskapet og begynte og sjortere hva jeg kan legge bort for vinteren. Det er på tide og prøve å klare å holde det litt ryddig hjemme hos meg og da trenger jeg mer plass i skapet. Fant også ut at jeg brukte 3 kleshyller til ting som skjerf, luer og votter, så jeg flyttet det over i en kurv og vips så har jeg ganske masse plass + at alt sengetøyet skal opp på hemsen, det er jo ingen vits i at det ligger nede i klesskapet og tar plass når det uansett på opp på hemsen for å komme på senga =P

Det eneste jeg mangler i dag kjenner jeg er en skikkelig massasje for nakken min har låst seg helt og jeg er redd det ikke kommer til å slippe før jeg lærer meg og slappe av =P Uansett nå høres det ut som det kommer en bil, det vil si at første barnet kommer =D Jippi :)

(En opplagt meg på jobb)

Ingen kommentarer: