22. desember 2011

Akkurat nå snør det:)

Så selv om vi ikke får snø på julaften så har vi i allefall litt snø på bittelillejulaften:)

I dag er det nest siste dag på jobben før ferie og jeg har aldri gledet meg så mye til ferie før. Jeg elsker jobben min, men det blir godt med noen dager fri nå kjenner jeg;)

I dag skal alle avdeligene være samlet på en avdeling, det blir mange voksne og mange barn på en avdeling, men det blir sikkert veldig koselig:) jeg er vel og merke forberedt på KAOS;) jeg skal innrøme at jeg tenkte at siste uken kom til å bli bare kos, meen det ble mer kaos enn kos;) mange barn på få voksne er ikke bare, bare;) meen selv om man er suuper sliten når dagen er over, så går dagene ganske så fort:)

Slin ser resten av uka mi ut:
I dag: først full dag på jobben, deretter skal jeg hjem til tønsberg og hente litt tig og tang også bærer det hjem til mor for juletrepynting og kos:)

I morgen: lillejulaften begynner med 7.5 timer på jobben etterfulgt av tv kos med blandt annet kvelden før kvelden på nrk:) man kan da ikke gå glipp av grevinnen og hovmesteren;)

Julaften: julaften for meg i år blir betegnelsen på ferie! Men jeg skal opp tidlig for å kose meg med tv=D

Ønsker alle en super fin jul=D

Ingen kommentarer: