18. desember 2011

Jeg er glad jeg :)

2011 har vært ett helt fantastisk år for meg. Jeg har fått gjort så utrolig masse som jeg ikke ante at kom til å skje meg og jeg skal lage ett skikkelig bilde innlegg en annen dag :) Men for å oppsumere 2011 med en liten stikkordsliste så blir det ca sånn: 


  • Dro til Nicaragua. Verdens beste opplevelse som jeg ALDRI ville vært for uten. Og hvor jeg lærte helt vanvittig mye om meg selv og hvem jeg er og hva jeg står for. Uten Nicaragua ville jeg antagelig ikke vært den jeg er i dag.
  • Da vi kom hjem igjen så var det snø og vinter og vi legtet til sommer. Men før sommerferien skulle komme var det ut å begynne og søke på jobber og stå på mine siste eksamner. 
  • Pedagogikk muntlig eksamen: B
  • Musikk fordypning: B
  • Så var det ut på jobbsøkermarkedet, og nå var det BÅNN særiøst!! 
  • Jobbintervjuet kom, 2 uker i spennende ventetid og pluttselig var jeg blitt førskolelærer. 
  • August var nå kommet og arbeidet hadde knapp nok kommet i gang da jeg fant drømmeleiligheten midt i Tønsberg. Og av alle søkerene som ville ha leilighetne ble JEG valg. Jeg flyttet inn og startet ett helt egen liv. 
  • Jeg har nå jobbet hele høsten, fått mange flott kolegaer på jobben og mange nye venner privat. 
  • Selv om slutten av 2011 ikke har vært bare en dans på roser. Og selv om jeg er singel og atagelig blir det i en gooood stund til. Så skal ikke jeg klage. Jeg har ett fantastik liv og om såå mye godt kan komme til en person i 2011 da håper jeg på ett mirakel i 2012 også =) For så positiv er jeg faktisk. 
Meeen husk alltid og se deg over skuldra, for du veit aldri når du egentlig kan stole på noen. Pluttselig kjører de en forbaska følelsesladet kniv rett i ryggen på deg første gangen og om du ikke passer deg da, så vrir de den rundt ett par tre ganger også, bare sånn at det skal svi litt ekstra!!! 

Og til alle barn, ungdom og voksne der ute: Er det noe som gjør skikkelig vondt? Stikk hendene i brødristeren, det er jeg helt sikker på at kommer til å gjøre enda vondere =P haha.. 

Jeg har forresten også gjort en STOR forandring i løpet av de siste ukene i 2011 jeg har farget håret mitt og det ble nesten svart ;) Her kommer før og etter bilde :) 



<3

Ingen kommentarer: