1. februar 2012

wow, i dag har enda ett mål blitt oppnådd i livet mitt :)

I dag hadde jeg møte med sjefen min og vi ble enig om at fra og med i dag så er jeg pedagogisk leder i barnehagen i stede for førskolelærer :) Tenk at jeg nå endelig kan kalle meg for ped.leder =D Jeg er såå glad for dette og det er virkelig en BIG DEAL i livet mitt..

På ett år har jeg oppnådd så vanvittig mange mål og jeg veit jeg skriver mye om det året som har gått, men hva har det gjort med livet mitt egentlig? Jeg har blitt "voksen" super fort. Alt er liksom på plass nå. Jeg har ett fint sted og bo og jeg har en flott jobb :) Det er selvsagt noe som mangler enda, men hvis så mye kan forandre seg på ett år, så må det vel være meningen at det skal skje noe i 2012 for meg også? Det håper jeg i allefall ;) Meen jeg tar det som det kommer nå.. Nå er det 110% fokus på jobb også får alt annet bare komme i andre rekke :)

Nå skal jeg gå og pusse tennene mine mine, skru av musikk og gå og legge meg, og jeg gleder meg til å sove som ett lite barn i natt. I morgen må det bli noen timer med jobb etter jobb, så greit og være skikkelig uthvilt ;)

- Karina

"There can be mirakels, if you belive"

Ingen kommentarer: