3. februar 2012

I dag er jeg glad det er fredag;)

For nå kjenner jeg at jeg er en smule sliten;) ikke at det er farlig og være sliten altså, men da gleder man seg ekstra til å legge seg til og sove på fredagskvelden for så og sove helt til man våkner av seg selv, det er deilig det=D

I går ettermiddag var jeg faktisk veldig flink jente og gikk ut av leiligheten etter jeg kom fra jobb, jeg har en kompis som har flytta til byen, så da tusslet jeg ned å besøkte han for å se hvordan han hadde fått det:)

Jeg var hjemme ca halv 9, og da pusset jeg tenner og gikk å la meg, også sovna jeg nesten, meen pluttselig ringte Else, jeg hadde helt glemt at vi ikke hadde snakket sammen på onsdag og vi er jo avhenig av å snakke sammen helst hver dag når hun bor sååå langt borte, meen nå kommer hun hjem en tur om litt under 3 uker tror jeg så det blir bra=D

Ellers overgikk jeg meg selv når det gjaldt å gjøre rare ting i søvne i natt=p jeg hadde fått en sms i sånn rundt 11 tiden, jeg husker ikke at jeg leste den engang, og langt mindre at jeg svarte på den=p men det gjorde jeg nå.. Det der kan i bunn og grunn være litt skummelt, hvem vet hva underbevistheten min kan finne på å skrive når jeg sover=S hehe.. Men det var heldigvis ikke så veldig ille det jeg hadde skrevt da.. Men lo litt siden jeg begynte meldigen med: "fy fela, nå skremte du meg" haha.. Jeg blir vist skremt i søvne også.. Huff og huff:)

Anyways, nå begynner jeg snart på jobben:) om 8 timer er det HELG <3

Ingen kommentarer: