18. februar 2012

Regn :(

Ute regner det i dag :( Det skal ikke regne 18 februar, da skal det være flott vintervær ute :( Jeg er ikke ferdig med vinter og snø enda. Det er så mye mer å finne på på jobben når snøen ligger som ett vakkert hvitt teppe ute..

Lørdagen min brukes til rolig rydding.. Jeg har bodd her i over ett halvt år nå og jammen er det mye som ikke er pakket ut og oranisert på en ordentlig måte enda. Og da er det godt man har helger slik at man kan få gjort noe med det.

Jeg har nå ryddet i tv-bordet og tatt ut av oppvaskmaskinen. Så nå skal jeg rydde i hobbyskapet før jeg rydder opp på kontoret også er det gulvvask og badet som står for tur etter det.

Men før jeg gjør det så burde jeg få av meg pysjbuksa og ta på meg noe mer anvennelig rydde klær og komme meg på butikken for å bruke opp mine siste kroner på melk og egg =P Tenkte jeg skulle bake noen snurringser eller boller i dag i mens jeg rydder, så har man noe og kose seg med i kveld ;) hehe..

-Karina-

Ingen kommentarer: