17. februar 2012

Dagene flyr av gårde.

I dag er det 17.februar og jammen ser det ut til at vårværet titter frem for en liten periode med noen gode pluss grader i sola :) Men jeg er ikke ferdig med vinteren enda, så snøen får jammen se og ligge litt til ;)

Uka som har gått har vært en hard uke på jobben, masse organisering og ting og tang for karnevalet som vi hadde i går. Jeg hadde IKKE vært tidlig nok ute med å starte planleggningen og kommer til å starte SENEST i september og forberede neste karneval =P

Jeg kan ikke tro at vi er i slutten av februar alt. Altså, om bare noen uker er det påskeferie, da går hele første uka i april bort til det. Også er det 3 uker også starter vi på mai med alle de tingene som følger med det. Jeg skal blandt annet på en Barnehage2012 som er en STOR barnehage konferanse i Lillestrøm, det kommer nok til å bli super spennende og interessant, jeg gleder meg :)

Men først skal torsdagen den uka som kommer brukes til å planlegge resten av våren! Det er MYE planleggning, men det MÅ gjøres og det må gjøres NÅ! Så torsdag som er kontordagen min, kommer til å inneholde MASSE greier ;)

Men først er det helga og jeg har planer om å slappe heeelt av. Rydde kontoret og badet også skal jeg vaske gulvene igjen.. De blir fort bøssete og slik =P Det blir helt sikkert også litt vasking av klær også..

Nå tenker jeg at jeg skal lage meg en innbakt pizza til middag også blir det avslapping og tidlig senga i dag :)

-Karina-

Ingen kommentarer: