5. februar 2012

Vondt i hode, sår i kropp, klokka kimer.....

...verden står på hue, lurer fælt på hva som skjedde i går ;) haha.. Neida, så ille er det ikke. Men litt vondt i hode og litt små sår i beina, det skal jeg ikke si noe på ;) Det blei en veldig koselig kveld i går. Jeg var hos en kompis sammen med noen venner. Koste oss med godt selskap og noe godt i glasset :)

Etter ett par "kultursjokk" kan man kalle det det tro? Hvor gutta blei ordknappe og Lena og meg selv ble små irriterte, så kom vi oss på byen en tur. Det var lite mennekser, kaldt og egentlig ikke så veldig moro, så vi dro fort hjem og la oss egentlig. Men før det så fikk meg og Lena svingt oss litt på danse gulvet ;) Det var helt tomt og ingen andre var der, og da følte vi det var trykt og shake litt ;) Men vi beholdt buksene på da, i motsettning til "kultursjokket" vi fikk tidligere på kvelden =P haha..

Om dere skjønner hva jeg mener så er jeg ikke rasistisk på noen måte. Jeg syntes det er flott at vi har mange kulturer i norge og at vi kan lære av hverandre. Men hvorfor er det sånn at hvis ei norsk jente går på byen i en mini,mini,mini kjole uten strømpebukse undre kan du BANNE på at hun ikke bare blir trakasert med ord av våre nye landsmenn, men også kaldt hore på mange forskjellige språk. Men når deres "egne" jenter kler seg utfordrene så er alt HEELT ok! Det proveserer meg en liten smule, men samtidig så skjønner jeg også hvorfor disse guttene tror det er helt greit og tafse på oss på dansegulvet, for det er tydeligvis det de er vant til hjemme fra. Men gutter: Sonder terenget før du starter tafsingen din, det er MANGE jenter som IKKE vil godta at du grafser henne på ræva bare fordi hun danser på byen!


Anyways dagen i dag har gått med til total avslapping. L&C var her til rundt halv 2 eller noe og etter det har jeg kost med med The Sound of Music <3 Og for en fantastisk nydelig film det er, jeg er SKIKKELIG fasinert av den.. Hvem ønsker seg vel ikke en Kaptein VonTrap etter å ha sett på han i 3 koselige timer ;) hehe..

Nå hører jeg at dusjen roper på meg fra badet og leiligheten ønsker enda en oppryddning, det er jammen godt det ikke blir fort rotete, jeg rydda i går og i dag er det like ille igjen.. Ikke bra =P

Ser jeg ikke fresh ut i dag? ;) haha.. slækk er jeg i allefall =D

Ingen kommentarer: