15. september 2011

Virkeligheten i TV bilder?


Jeg er en serie-freak og har sett alle one tree hill episodene flere ganger og de episodene jeg syntes er de tristeste og ikke egentlig vil se igjen er ikke de mest dramatiske, det er de episodene hvor Brooke og Peyton ikke er venner? Så hvorfor er det egentlig sånn? Mine tanker er at mye av dramaet som foregår i en tv-serie er usannsynelig at skjer med oss i lille norge! MEN vennskaps-drama skjer i HELE verden, i alle aldere! Så hva får to bestevenninner til å bli så sinte på hverandre at de nesten ikke kan se på hverandre? Jo, det er to ting, den ene er rett og slett ærlighet og trofasthet! Dette vil i alle venneforhold bli satt på harde prøver gjennom hele vennskapet, men når er dette tema på det varmeste? Jo når det er en av det motsattes kjønn innvolvert! Hvor er vi jenter laget så vanvittig mye mer sårbare? Hvorfor kan vi ikke bare være kalde og kyniske som gutta? Fordi vi skal bli mødre? Fordi noen må jo være det? Eller fordi vi får det til å bli sånn? Jeg skal innrømme at jeg er en smule lett og tirre opp og at det ofte ender i en eksplosjon, men når denne eksplosjonen går av har den som regel en tendens til å gjøre at folk får ett intrykk av at jeg bryr meg om noe helt annet enn hva jeg egentlig gjør! I denne sitasjonen risikerer jeg å "tvinge" venner til å lyve for meg fordi de der og da tror sannheten vil såre mer enn stillheten! Men i det lengste er det alltid sannheten som gjør minst vondt;) derfor skal jeg jobbe HARDT med å holde eksplosjonene mine for meg selv og heller handle voksent og ansvarsbevist!:) det er min nye plan, tror dere jeg klarer og holde det?;) vi får vente å se=D

Nå tar jeg meg rett og slett en langhelg i sandefjord hos mamma:) altså skal på jobb i morgen, meen etter det blir det sandefjord helg=D også håper jeg å drikke litt med L&C til helga igjen=D

Have a nice night;)

Ingen kommentarer: