30. september 2011

Fredag igjen =D

Men i dag mangler jeg fredagsfølelsen. Denne uka har rast avgårde uten at jeg har rukket og sett meg tilbake, på jobben har dagen flydd av gårde og pluttselig var det fredag og etter en så god nattssøv som jeg hadde i natt klarte jeg ikke tenke at det var fredag i dag, jeg vimste med at jeg ville bruke børde som ble igjen i lunjen til frokost i morgen og sa nesten til ungene at vi sees i morgen. Jeg var i godt humør og føler jeg fikk gjort en hel del. Kan det ha noe med været og gjøre? For det har vært fantastisk sommervær i vestfold i dag. Men nydelig sol og kjempe god sommervarme. Ulltøyet til ungene var det bare og fjerne og vi koste oss max med å legge inn ved til "vinteren" ;)  Jeg elsker snø og vinter, men å få vår norske nydelig høst natur, sammen med en fantastisk varme, kan det bli bedre? Så fredagen har vært perfekt og egentlig kunne jeg godt tenke meg å dratt på jobb i morgen =D Ting begynner og falle på plass nå =D

Men siden det ikke er jobb i morgen, så tar jeg meg en tur hjem til mor. Vi drar på fototur i morgen og koser oss forhåpentligvis med lunsj ved en flott plass i solen etter å ha fått fanget den flotte høst naturen vår med kamera =) På søndag drar vi en tur og ser håndball kamp også får jeg kanskje snakket noen ord med lillebror også på søndags kvelden :) På mandag ser jeg frem til å ha min første foreldresamtale og eller kose meg på jobb :) Det er nemmelig aller første gang at jeg i uke 40 skal så opp tidlig og gå på jobben og jeg GLEDER meg =D

I dag smiler livet og jeg klarer og legge alle de dumme tingene på hyllen og nyte det som er bra i livet mitt, tenk at jeg var så heldig at jeg i en alder av 18 år fant ut at jeg ville bli førskolelærer og at det var det yrke som skulle få lov til å bli mitt =D Jeg elsker at jeg får nyte den fantastiske høsten ute, men fantastiske barn =D

Ingen kommentarer: