15. september 2011

Endelig internett og TV!

I dag fikk jeg 3 pakker i posten!

1 = Fra netcom
2 = Fra riks tv
3= Fra CDON

1: Pakken fra netcom var ende ett mobilt bredbånd fra netcom! Det forrige jeg fikk, som ikke fungerte for meg vel og merke var ett modem fra samsung! Men i dag fikk jeg det som er laget av netcom og som tar inn alle de samme singnalene som telefonen min! Og det var helt himmelsk for på den måten har jeg nå faktisk fått intetnett i leiligheten min og trenger ikke ringe netcom og klage ;)

2: Pakke nr 2 var fra riks tv. Det var min digitale mottaker og programkortet mitt, så nå har jeg kanaler også!! Jippi! Jeg har bestilt en litt billigere pakke, men med de kanalene jeg trenger =) Jeg tror de viktigste for meg er FEM, BLISS, TV3, TV2 og TVnorge! Har jeg disse kommer jeg nok til å klare meg veldig bra! :)

3: Nr 3 var fra CDON og det var sesong 1 av av Glee som kom til meg i posten i dag =D Jeg har sett litt på serien på tv, men aldri fått sett den fra starten :) Så den gleder jeg meg til å se :)

Meen før jeg får gjort noe som helst og  få nytt noe som helst er jeg nødt til å rydde kåken min, for det ser ut som en bombe har gått av her! Så nå er det av med både tv og mac og på med musikk! Så kanskje jeg får gjort noe i dag også ;)


Ingen kommentarer: