6. september 2011

På vei til jobb!

Det er tirsdag, det regner og jeg er TRØTT! Men i dag blir det en aktiv dag på jobb, vi skal ha idrettsdag!! Gleder meg til å se sportsgleden til de små ulvene mine:)

I går brukte jeg dagen på å forberede foreldresamtaler, det kommer til å bli en spennende oppgave å kaste seg inn i. Aner jo i bunn og grunn ikke hva jeg skal gjøre, men får gjøre det beste jeg kan! Jeg begynner jo å kjenne barna nå, men jeg har kun vært med dem en måned, så det er grenser for hvor langt under huden jeg har rukket å kommet!

I morgen kveld skal jeg på ett kurs som omhandler snakkepakken, det blir veldig spennende. Tilbake på skolebenken i noen timer blir interessant:)

Meen nå håper jeg bussen kommer om litt så jeg får funnet frem erteposer og små baller til dagen i dag!

Vi blogges!

Ingen kommentarer: