23. september 2011

Æææ trøtt!!

Fredag=trøtt.. Jeg er ganske sikker på at kroppen selv sier i fra når uka nærmer seg slutt, etter 4 harde dager på jobben blir fredagen den siste og harde dagen og i da er jeg VELDIG foberedt på at den blir både lang og tung;) dagen i barnehagen kommer nok til å gå bra, vi skaø ut på tur i skogen og nyte det naturen har å by på;) men etter jobb blir det en liten vennekveld hos LogC og det kommer nok til å ta mere på, ikke at det ikke kommer til å bli gøy, for det er jeg sikker på det blir, meen at jeg blir litt frk.trøtt i morgen er nok ikke noe tvil:) Meen da skal vi til mor på sopptur!:) jeg har lite planer om å plukke sopp, men jeg skal deffinitift ha med meg kamera! Så alle må krysse fingrene for at været blir bra=D men nå er det psykisk oppladning til dagen:) (25 mins busstur=p)

Ingen kommentarer: