6. september 2011

Regn!

I dag ble en veldig fin jobb dag, nå er jeg jo fremdeles så ny i jobben at hver dag er en bra jobbdag, men selv om jeg har det fint på jobb er det ikke alltid at alle barna koser seg like masse. Men i dag var alle i ekatra godt humør, vi brukte tonn med energi, spiste pølser, grønnskaker, frukt OG smootie=D vi avsluttet dagen inne da himmelen bestemte seg for å åpne seg fulstendig;) og etter en halvtime med lego skulle jeg plutgselig hjem:)

Bussen var selvsagt forsinket, men med regntøy og støvler går det meste veldig bra;) vel hjemme ble det en bagett til middag, one tree hill på tv (har ikke kanaler enda, så koser meg med seriene mine) og nå skal jeg sette opp vinduene, tømme oppvaskmakinen, gå i dusjen også legge meg og lese i en times tid før jeg slokkner;)

Vi blogges snart!!

Ingen kommentarer: