8. september 2011

Jobb igjen:)


I går var en våt dag på jobben, men i dag skinner sola=D som dere ser av bilde så var det litt vann på veien på vei til jobb i går og jeg blei litt forsinket, men det var ikke noe problem, jobbet ett kvarter lenger også dro jeg på kurs, så i går hadde jeg nesten 13 timers arbeidsdag uten veldig mange pauser. Så da jeg kom hjem i går kveld var det bare en ting å gjøre: klatre opp på hemsen, krype under dyna og sove og jeg sov til klokka ringte på morgenen i dag:) i dag skal vi på langtur på jobben, ut å gå i det fri;) gleder meg masse:) så nå venter jeg på bussen som forhåentligvis får meg på jobb til tiden i dag:)

I kveld kommer mamma på besøk også skal vi antagelig se lillebror spille håndball kamp:) også kommer kanskje Else min en tur på besøk:) i morgen etter jobb blir det vasking og rydding i leiligheten;)

Vi blogges:)

Ingen kommentarer: