21. september 2011

Liker ikke uke 38 =(

Denne uka har vært teit, dagene har vært helt ok og det har vært spennende og utfordrende på jobben, men nettene har vært helt forferdelig! Det begynte med at jeg ikke fikk sove særlig mye natt til mandag. Noe som selvfølgelig gjorde meg vanvittig trøtt natt til tirsdag! Så det endte med at jeg forsov meg og bråvåknet og måtte løpe på jobb! Så natt til i dag har jeg ikke fått sove igjen fordi jeg hele tiden ligger og er livredd for ikke å våkne av alarmen. Jeg har alltid vært god på å våkne og aldri sove spesielt hardt! Så jeg skjønner ikke hvorfor jeg pluttselig har blitt en sånn som ikke hører alarmene mine, jeg tror jeg skrur dem av i søvn kanskje også, men jeg aner ikke! Jeg vet bare at den uke her har vært ett helvete på nettene! Jeg håper og tror jeg kan sove godt igjen i natt, for i morgen er en stor dag for meg på jobb!

Vel nå må jeg få i meg frokosten så jeg får ryddet litt her før jeg må dra på jobb =)

Ingen kommentarer: