17. september 2011

Rolig lørdag..

Jeg elsker helg! Det er den tiden man bruker 100% på seg selv i løpet av en uke. Og samme hva man velger og gjøre, så er det deilig! Forrige helg var det hurra meg rundt og jeg var like sliten på søndag som jeg var på fredag, så denne helga ble jeg enig med meg selv om at jeg skulle ta det helt med ro :) Så torsdag ettermiddag pakket jeg baggen og dro hjem til mor. I går kveld var jeg ute å spiste med jobben og i dag har jeg sett på håndball kamp og ellers bare tatt livet helt med ro, i morgen blir det noe av samme kaliber med håndball og avslapping, så jeg satser på å være fullstendig uthvilt på mandag og klar til en ny og kjempe spennende uke på jobben :)

Men nå tar jeg kvelden med en god bok og forhåpentligvis sovning om ikke sånn alt for lenge =D

Ingen kommentarer: