13. mars 2012

Vår

Ute er det blitt vår. Men tør man egentlig og tro på det? I dag er det 13.mars og det var 22 stekende varmegrader i sola i dag, det er himmelsk og det er uvirkelig!

Da jeg gikk hjemme fra på morgenen i dag så tok jeg på meg superundertøy og arbeidstøy også var jeg heldigvis smart nok til å ta på meg vårjakka istede for vinterjakka. For det var VARMT ute i dag. Og det er jo ikke annet enn deilig og slippe å tenke på å ha på votter, lua kan byttes ut med pannebånd og ungene kan få gå hjem fra tur UTEN regndressen. Hvor fantastisk er ikke det?

Men kommer vinteren tilbake tro? Eller er vi ferdig med den for i år? Den har ikke vart særlig lenge igrunn.

æææ jeg hadde planer om ett skikkelig bra innlegg, men detta blei BARE rot =P Såå derfor bare legger jeg meg i stede. Jeg er TRØTT i trynet ;) haha..

Jeg elsker vår og håper virkelig våren er kommer for å bli, for med varmen kommer også troen og håpet tilbake, tror jeg da =P haha..

-Karina-

Ingen kommentarer: