11. mars 2012

Søndag =D

Noen ganger er søndagene en dag som går treig og bort til ingenting. Men i dag har det vært en ordenlig flott søndag :) Jeg dro til Lena og Chris i går på dagen for å få farget etterveksten min, for å spise mat og bare ha det trivelig :) Vi avsluttet kvelden med å se på Twilight Breaking Dawn part 1 =D Så blei vi sittene i sofaen og mimre i noen timer før vi gikk og la oss. Så sov jeg lenge og sto opp :) Sola skinte inn mellom vinduet og vi spiste frokost og bestemte oss for at i dag MÅ det grilles. Så vi pakket oss selv, mat og Mali inn i bilen også kjørte vi å hentet Stian Andre for han ville også bli med på grilltur :D Vi endte på ringshaug stranda, tenkte opp grillen, pratet, lo og koste oss masse =D Nå skal jeg rydde litt og dusje tenkte jeg også blir det film i kveld =D

Så alt i alt en PERFEKT søndag =D

- Karina -
 Selvutløser er en fin fin ting, for da kan jo ALLE være med på bilde =D 


Ingen kommentarer: