14. mars 2012

Hvis bare alle dagen var som i dag =D

Det har vært en bra dag, det er har vært en litt stressende dag, men en veldig bra en forde. Og i grunnen er det ingenting spessielt som har skjedd.

Da jeg våknet på morgene i dag var jeg bare så uthvilt og klar for dagen og at jeg følte at uansett hva som skjer, så kommer jeg til å ha det fint :)

Jeg dro på jobben og tok med meg humøret mitt, dagen forsvant fort avgårde og pluttselig var det tid for å dra hjem igjen. Og merkelignok så var humøret fremdeles på plass. Jeg spiste middag også kom Lena, Chris og Mali en tur innom så vi gikk en liten tur i den vakkrne byen min før jeg dro hjem igjen.

Resten av kvelden har jeg sett litt på tv og jobbet litt. Da jeg tok kveldstellet åpenet jeg døren til den franske balkongen min og det var så hærlig og bare stå der litt og nyte den friske, hærlige vårluften som fylte leiligheten min. Og når jeg sto der og tenkte så falt det meg inn at jeg har det ubeskrivelig bra og jeg har gjort en virkelig god jobb med livet mitt! Jeg har jobbet og jeg har fullført og nå sitter jeg igjen med en følelse av stolthet, for jeg klarte det mange kanskje ALDRI trodde at jeg kom til å klare!

Jeg har skrevet det flust av ganger her i bloggen før, men jeg er BARE 22år gammel og jeg har fremdeles hele livet forran meg, jeg bor i verdens rikeste land og har det fantastisk! Jeg må bare lære meg å nyte livet enda litt mer, for jeg har det som plummen i egget ;)

Håper alle får en like fantastisk dag i morgen som jeg hadde i dag <3

-Karina-

Ingen kommentarer: