5. mars 2012

Mandag..

Men for meg er det nok snart tirsdag. For planen er å legge meg type NÅ.

På morgenen i dag VILLE ikke kroppen opp, den prøvde HARDT og nekte, men jeg kom meg da opp tilslutt og etter mye om og men så kom jeg meg på jobben til riktig tid også ;) Dagen gikk relativft fort med ett møte på begynnelsen av dagen, så ut på tur og når vi var tilbake fra tur så raste tiden av gårde og vips så sto jeg og ventet på bussen :)

Selv om noen dager er tyngre enn andre å stå opp på og selvsagt er ikke alle dager solskinnsdager på jobben heller, så trives jeg utrolig godt i jobben min og jeg er så ubeskrivelig glad for at akkurat dette ble jobben min. Jeg forguder barna "mine", virkelig og det å se fremgang hver eneste dag er så utrolig gøy :)

I morgen er det en ny dag, men mye møter så den kommer nok også til å fly avsted og vips så er det ettermiddag og jeg skal hjem og lage middag til Lena og Chris som kommer på middagsbeøsk :) Vi skal spise lassagn og hvitløksbagetter ;) mmm jeg gleder meg.. Dessuten er det alltid så koselig med besøk av gode venner :)

- Karina -

Ingen kommentarer: