4. mars 2012

Det største nedelaget er det du selv kjempt for

Den aller verste setningen jeg kan høre fra noen er nok ganske sikkert: Hva var det vi sa? Fordi når man hører den setningen så vet man så inderlig godt at man har gjort noe de fleste andre mente at man IKKE burde gjør. Så sitter man igjen men følelsen av at man ikke kan klage. Og det er en helt rett følelse, for når du BEVIST har gjort noe alle har rådet deg fra og gjøre, vel da får du tåle konsekvensene.. Er du såpass dum at du går i mot ALLE bare for å følge din egen vei? Og dine egne meninger, vel da kan du få lov til å sitte der aleine med skjegget i postkassa =P

Og nå snakker jeg om meg selv her altså, ingen andre ;) Jeg er en MESTER på å skulle gå min egen vei og gjøre ting på min måte, og det å gjøre det motsatte av hva alle sier er sikkert det beste jeg kan gjøre. Og jeg ANER ikke hvorfor? Psykisk selvskader? Karina, hvis du gjør det der kommer det til enda opp med at du blir såra! Jasså sier du det? Javel, da hopper jeg inn med nebb og klør, venter ett par måender også sitter jeg der IGJEN! haha..

Lurer på når jeg skal slutte med det, for det begynner å bli en temmelig tåplig runddans nå. Jeg fylle 23 år i år. Og jeg har det aller meste på stell, så derfor må jeg fucke opp ting innimellom =P haha.. Livet mitt er så sinnsykt lite dramatisk at jeg må røre litt i gryta og lage litt kvalm, selvfølgelig ender det jo opp med at det ikke bare er meg som er innvolvert =P Stakkars min alle besteste beste venn Lena, hun får gjennomgå HVER gang, og selv om jeg HATER og innrømme det så har hun ALLTID rett!! Hva er greia med det liksom? Jeg forguder jenta liksom, men det er fryktelig irriterende at hun kan gi meg ett blikk og fortelle meg hva som burde være det beste for meg å gjøre. Og selvfølgelig skal jeg ALLTID prøve og bevise for henne at min vei er såå mye bedre også får hun klagestrømmen etterpå når det SELVFØGELIG blei akkurat sånn som hun sa på forhånd.

Så nå skal jeg gjøre mitt ALLER beste og prøve og høre på Lena når hun sier noe. Kanskje jeg slipper å dra skjegget opp av postkassa så mange ganger i året =P haha..

Så Lena, som du sikker skjønner så setter jeg nå ALL min lit til deg <3 Gjør meg lykkelig da, HVER så snill =P haha..

-Karina-

Ingen kommentarer: