21. mars 2012

....

"What's it gonna be 'cuz I can't pretend
Don't you want to be more than friends
Hold me tight and don't let go
Don't let go
You have the right to lose control
Don't let go"

Hvor mange ganger i livet ditt har du ønsket at du kunne se inn i fremtiden? Jeg vet at det er noe jeg ønsker ofte. Hvorfor blir man aldri fornøyd med det man har? Hva skjer om man ender opp med det perfekte livet? Hva klager man over da? Jeg har bare ett bittelite kjempe stort ønske og om det ønsket blir oppfylt, så skjønner jeg ikke hvordan jeg kan gjøre noe annet enn å flyte på en rosa sky ;) Men akkurat nå skal jeg KLAGE litt igjen som alltid! 

Som sangteksten på toppen sier så irriterer jeg meg om dagen grenseløst på at jeg ikke tør og være 100% oppriktig og ærlig mot meg selv. Jeg er ikke ærlig nok med meg selv til å tørre og spørre ett spørsmål som i grunn er det viktigste spørsmålet jeg kan spørre om dagen. Det hadde antalgelig lettet en elefant av brystet mitt om jeg hadde fått det svaret jeg ville eller ei. Men i stede holder jeg på disse 2% jeg har av lykke istede for å kaste det bort og finne 98% lykke i stede ;) Jeg tror ikke lenger jeg har troen på 100% lykke. Jeg er temmelig sikker på at når man har oppnådd en viss mengde med fantastiske ting, så må det perfkte vente på seg en liten stund. Men det er bare det at jeg ikke har tolmodighet til å vente og det er jo bare kjempe teit. Men jeg vil så gjerne kjenne hvordan det er å ha det perfekt for en gangs skyld. 

Men om det ikke kommer nå, så håper i jeg iallefall at når det skjer så kommer jeg til å FLY på rosa skyer =D 


Da dette bilde ble tatt føltes det som om ALT kom til å bli helt perfekt, også kom virkeligheten;)
 

Ingen kommentarer: