29. mars 2012

TO dager til FERIE!!

I dag er det torsdag og jeg har vært frøken effektiv i går og i dag;) selv om klokka bare er 07.25 så er leiligheten nesten helt perfekt, i går fikk jeg kjøpt meg noen flotte bordlamper, så leiligheten min ikke lenger er den mørkeste i verden på kvelden=p haha.. Jeg hadde besøk av frøken Lena i går og hun var en knupp å hjalp meg med å brette alle klærne mine så vi fikk ryddet klesskapet, etter at hun dro fikk jeg tørket en del støv og ryddet enda litt til, så nå er det bare vasking av gulvet og rydde ferdig på badet som står igjen;)

På morgen i dag har jeg rukket å dusje og spise og etter jobb i dag så skal jeg på ikea, det er ikke mye jeg skal ha, men litt småting skal jeg nå få kjøpt:) nå satser jeg på at bussen kommer straks så jeg får kommet meg på jobb, nest siste dag før det er påskefeire, det blir veldig delig med noen dager fri nå kjenner jeg:)

-Karina-

Ingen kommentarer: