4. oktober 2011

Wow, ting faller på plass!

Kontoret er nesten ferdig organisert, med alle papirer i forekjellige permer og mapper. Skrivebordet er ryddet og klart til jobbarbeid når det må til og private saker nå det må til. Internett er nå fungerende på begge macene og rikstv suser og går!

I dag har jeg bestilt gardiner, nytt sengetøy og håndklær fra ellos og Chris har i dag fått hengt speilet mitt opp i gangen:)

I løpet av uka/helga får jeg gardinstangen min opp, så til uka har jeg sannsynligvis gardiner her=D skal en tur på europris i morgen og kjøpe litt dilldall som setter noen prikker på leiligheten, så nå nærmer jeg meg å få en hjemmekoselig plass og bo:) så det som i hovedsak mangler nå er mer kjøkkenutstyr (brødrister, micro og belder i første omgang) ja også tallerkner da;) jeg mangler stuebord enda også den største og dyreste som jeg nok ikke har råd til før etter jul, nemmelig tv'en!

Men mye er gjort her når gardinene er på plass og kanskje ett stuebord:)

Så til uka skal jeg prøve å få tatt noen bilder her=D

Ingen kommentarer: