7. oktober 2011

Koser meg med MaxMekker :)

Det er fredag kveld og det betyr rydding, musikk og rein avslapping =D I dag har jeg vasket klær, ryddet litt i andre klær, prøver og få orden på alt rotet jeg har nede i leiligheten, hemsen får jeg ta når den tid kommer =P Jeg har ikke giddi og sett noe særlig på TV i dag. Så litt på CSI når jeg kom hjem fra jobb, men det endte med en god halvtimes søvn på sofaen =P Trøtt etter jobb? Nææ, det vil jeg ikke si ;)

Hadde min første seinvakt i dag, men låsing og greier =D Nå begynner jeg å få skikkelig grepet på dette med barnehagen kjenner jeg og det er en god følelse :)

Klokka er allerede blitt halv 10, men jeg har en goddel mer som må gjøres før jeg trekker meg tilbake til senga, så jeg tenker nok at den blir 11 før jeg kommer meg i seng i dag. Men det gjør jo ingenting, jeg kan jo sove lenge i morgen, det er tross alt lørdag igjen allerede =D

Nå blir det fortsettelse på ryddingen, klær skal inn i skapet, skal gjøre klart til en ny vaskemaskin og oppvaskmaskin også skal jeg prøve og rydde i resten av pikkpakket mitt ;)



Du tror kanskje jeg sitter her helt aleine på fredagskvelden? ååå neida, har jo MaxMekker som holder meg med selskap =D 

Ingen kommentarer: