18. oktober 2011

Sovevakt..

I dag er jeg sovevakt for maurbarna. Det er så koselig og sitte og høre på den rolige pusten til de skjønne ungene under to år ;) Jeg stortrives med de store elgene mine også, men jeg lærer jo enda mer av å få være litt rundt på alle avdelingene :) Nå er jeg snart ferdig med alle foreldresamtaler også :) Og forhåpentligvis får jeg til forventingssamtaler i løpet av denne måneden også :) Det hadde vært supert og blitt ferdig med ting jeg skulle vært ferdig med for leenge siden, på den måten kan jeg starte på nytt, med nye ting ;)

Det eneste jeg kjenner er negativt i livet akkurat nå er at jeg har fått en gigantisk munnsår som har hovnet opp, så leppa mi er dobbelt så stor på den ene siden, ikke spessielt tiltrekkende akkurat :P Og egentlig så hadde det vært supert om det fikk bort snart =P hehe..

Men nå er det på tide og ta vekkerunden snart :)

Ingen kommentarer: