22. oktober 2011

Muffinsbaking, avslapping og jobb

I dag er det lørdag og siden jeg har sove hele natten igjen for første gang på 3 netter så tenkte jeg at det var på tide med en liten premie. Jeg har derfor bakt sjokolademuffins i dag :) Oppskriften fant jeg på http://www.passionforbaking.com/ og muffinsene heter så mye som Dark Chocolate Cupcakes. Jeg valgte og droppe glasuren denne gangen, men kanskje jeg prøver meg på dette en annen gang :) Resulatet av min baking ble sånn: 


mmmm.. de var fryktelig mektige da ;) Orker ikke spise en hel en gang ;) Det kan selvsagt også ha noe med at jeg ikke er helt frik og gjøre ;) 


Så nå tenkte jeg at jeg skulle rydde ferdig på kjøkkenet, brett litt klær også begynne og jobbe litt. Har en del ting som skulle vært gjort b.l.a månedsplan for november, måneds rapporten, referat fra foreldremøte, referat fra foreldresamtaler, osv ;) Også kommer L,C&M på besøk i kveld, så da er det greit at jeg får gjort litt før de kommer :) 

Ingen kommentarer: