11. oktober 2011

Tidligvakt


og nesten helt alene på bussterminalen. Wow, det er stille her. Bussen min går om 15 min og jeg skal ærlig innrømme at jeg er trøtt som ei strømpe. Meen tidligvalt blir helt sikkert kjempe koselig:) og i dag skal jeg jobbe med de minste så det tror jeg nok bli både spennende, gøy og koselig. Tidligvakt består av å åpne barnehagen, fikse med frokosten, pakke sekker og ha en koselig morgenstund med barna:) jeg syntes morgenen er en av de koseligste timene i barnehagen:) så jeg gleder meg:)

Vi skal også ha det første avdelingsmøte i dag også. ÆÆÆ og på torsdag er det foreldremøte! Denne uka her er det virkelig mange hinder som skal hoppes over, men jeg skal gjøre alt jeg kan for å få det til på best mulig måte:)

Vel, nå kom bussen, så da er vel bare å jobbe beinhardt med å ikke sovne på bussen! For da går det galt;)

Ingen kommentarer: