21. oktober 2011

For ei dritt uke!!

Denne uka skulle gentlig blir ganske så bra, meen neida :( Mandag var jeg i fin form på jobben, tirsdag gikk også veldig fint men jeg kjente jeg begynte og bli sliten. Så kom onsdag og jeg våknet med feber. Jeg dro på jobb, men måtte dra hjem etter bare noe få timer. Torsdag og i dag har jeg tilbragt i leiligheten uten noen som helst form for energi eller matlyst :( Jeg har levd på ibux blandet med paracet og stort sett bare sovet :( I natt følte jeg alt toppet seg når jeg absolutt ikke fikk sove, og jeg får alltid helt sinnsyke feberfantasier som i bunn og grunn bare er sinnsyke drømmer som skremmer livet av meg. Derfor havnet jeg i natt på sovesofaen nede i leiligheten i stede for å ligge på hemsen. Så da jeg endelig sovenet ordentlig i 6 tiden så sov jeg til nesten klokka 12. Så var det og komme seg i dusjen for nå MÅTTE jeg på apoteket og få tak i litt forskjellig også måtte jeg få handlet inn mat. Jeg kom meg gjennom dette og var totalt utslitt da jeg kom hjem igjen =P Det er jo helt sykt mtp hvor mye jeg er i bevegelse om dagen burde det ikke slite på meg å dra på apoteket og butikken, men det tyder jo på at jeg ikke er frisk =/ 

Akkurat nå er jeg på toppen av "ibux/paracet rusen" så jeg føler meg egentlig ganske bra. Jeg har fått i meg litt mat. Toro Grønnsaksuppe med ekstra poteter og gulrøtter, så masse vis av næring i det i allefall. Også har jeg fått i meg en del iste, så kroppen føles bedre enn den har gjort på noen dager. Så forhåpentligvi så kan jeg bruke morgen dagen på å få orden på arbeidslivet mitt, det var SÅÅ mye jeg egentlig skulle gjort i dag. Men jeg har ikke orket noen ting. 

I morgen skulle jeg egentlig i bursdag, meen neei da, jeg må nok bli hjemme og slappe av :( Og u går skulle jeg egentlig vært ett annet sted enn her hjemme i senga aleine og syntes synd på meg selv. Men alt jeg kan vel tas igjen når jeg blir frisk antar jeg ;) De som ikke har tid til å vente på meg, veel de er ikke verdt det heller ;) hehe.. 

Nå skal jeg kose meg resten av kvelden med The Voice, kanskje jeg klarer og rydde litt slik at "arbeidsdagen" i morgen ikke blir så tung og starte på ;) 

Seee, nå er det  "bare" munnsåret som gjør at jeg ser syyyyk ut =P Så fort det forsvinner da er jeg heelt sikker FRISK!!! 

Ingen kommentarer: