22. oktober 2011

Litt lelighet

I dag har jeg fått ryddet skikkelig her og det har gitt resultater, så nå tenkte jeg at dere skulle få se litt bilder fra mitt lille "slott" =) I dag skal dere få Kjøkken, Stuekroken og Kontor også får dere Hemsen, Vindus delen og Badet senere ;) (Det er de stedene jeg ikke har fått ryddet enda ;)

Så leiligheten jeg bor i er på 28 kvadrat :) Alt er i ett rom bortsett fra badet. Jeg har hengt opp gardiner mellom kontordelen og stuedelen slik at det blir litt delt. Dette er like gardiner som jeg har på vinduene slik at jeg det blir litt stil i det:)

Dette er sofakroken min, jeg har veldig få sitteplasser derfor har jeg nå dratt ut sovesofaen slik at det er plass til flere, dette er ikke senga mi :) Som dere ser så er veggene ganske tomme enda, men veldig snart kommer det litt bilder opp på veggene her :)

Her ser dere tv veggen, når jeg kjøper meg en større TV tror jeg at jeg skal snu slik at sofaen blir inn mot gardinene her og TVen kommer på siden der hvor sofaen står nå. Det blir spennende og se ;) Som dere også ser så går stigen til hemsen opp her :) 

Her er mitt elskede kjøkken, jeg forguder kjøkkenet mitt =D Det er inkludert kjøleskap, oppvaskmaskin og komfyr med kjeramisk platetopp =D Elsker det =) Vifta som er over konfyren er felles med badet og bytter konstant ut lufta i leiligheten min, på den måten er det veldig skjedent tett luft her inne. Helt på venstre side av bilde ser du til til gangen hvor utgangsdøra er, her henger det ett speil på høyresiden :) 

Siste rommet dere får se i dag er en liten del av kontoret mitt, der hvor jeg har skrivebord og macen, her kommer det også opp litt bilder etter hvert for å få opp stemmninga litt der inn :) 

Alt i alt så trives jeg kjempe godt i leiligheten min :) Og selv om jeg ikke har mange mulighetene til ommøblering, så har jeg da litt ;) Så da er det bare å se frem til å få se bildene av mitt elskede bad også hemsene da, også tenker jeg dere vil se gardinene mine ;) 

See ya :) 

Ingen kommentarer: